Tvättar

Hatar verkligen att vara sjuk!
Nu är det ju bara en förkylning men det är fan inte kul när halsen gör ont och näsan rinner konstant och framot kvällen blir jag täppt. Blää!
Sen är det ju inte så himla kul att bara sitta och glo en hel dag hemma så jag försöker faktiskt göra lite nytta också. Håller på med min tredje maskin tvätt nu sen är det bara en kvar. Bytt rent i sängen och allt=) De är nog det bästa man kan tvätta, alltså sängkläderna. Så underbart att krypa ner i en renbäddad säng och så ska det såklart dofta himmelskt av allt sköljmedel=)

När jag blivit klar i tvättstugan så ska jag bara kasta ihop någon kvällsmat till mig själv innan jag slår mig ner i soffan för resten av kvällen och kollar kvällens tv utbud. Är jättesugen på att lägga mig i ett varmt skönt solarium men jag har hört att man inte ska sola när man är sjuk. Stämmer det? Varför skulle de vara farligt?

Jaja, nu ska jag kila ner i stugan igen.

Hoppas du har en skön hemmakväll såhär en vanlig tisdag=)
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: SANNE

hej gums!

Hur mår du med allt?..Får fan ses nån dag. Fredag? Görs det nått då?

Och solarium skal du inte sola av den enkla anledningen att om det är en bakteriell sjukdom du har, så trivs ju dem små liven i värmen, och det är inte bra. Så då vet du det. :)

2009-10-06 @ 19:31:32
Postat av: Carro

Sanne: Tack gumman för rådet om solariet, avvaktar tills jag blir frisk istället då=)

Klart vi får ses och snacka. De behövs nog typ..

Love you ska du veta och tack för att du finns!

2009-10-07 @ 00:36:52
URL: http://doitmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0