På jobbet

Det är lördag och jag jobbar natt idag och imorn. Känns väl sådär med tanke på att det är helg men pengarna behövs.
Jag fick min dos av alkoholen igår ändåså så nu får det vara nyktert ett bra tag framöver.
Hade iaf en jättekul kväll igår. Jag och Sara drog ut på Harrys och festade loss, blev några drinkar och en massa dans och såklart träffade jag massa underbaringar.

Här på jobbet är det lugnt. Hoppas natten går fort så jag får gå hem och sova sen. Helt underbart att komma hem till en ren nystädad lägenhet och få krypa ner i en renbäddad säng, om jag kommer sova gott då ojoj vad skönt det är!

Nu ska jag fördriva tiden lite här vid datorn sen ska jag gå och ronda och se så alla lever.

Ta det lugnt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0