Jag är sjuk!

Yes. Efter två nätters jobb så kände jag i måndags morse att halsen började göra lite ont och när vaknade på dagen så var jag genomförkyld...inge kul alls ju=(((*synd om mig*

Just nu är det som sagt mycket som händer och om man inte är stark så skulle man kunna gräva ner sig och deppa ihop helt. Men det ni, de tänker jag inte göra! Jag ser positivt på det hela och tror att det här ändå var bra på nåt vis.
Klart det är jobbigt att skiljas från en person som funnits i ens liv i nästan sex år typ jämt,dag som natt och klart man är rädd för att va ensam.
Men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig och då får man face it och göra svåra val.
I allt trassel så finns det ändå några bra saker som gör mig glad inombords. Jag är glad för alla som finns där och stöttar mig. Mina underbara vänner och familjen. Tack för att ni finns!

Det finns två låtar som jag tycker passar in väldigt bra här. Den ena speciellt med Britney spears om man lyssnar på texten. Thats who i feel typ. Den andra är bara fin=)



Mariah Carey - I want to know what love is



Britney Spears - Out from under

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0