Go förmiddag

Mammaita ringde och väckte mig för ett tag sen. Hade ju ställt kl på 8 men inte fan vaknade jag då inte.
Kanske lika bra att få sova så länge som möjligt så denna förkylningshelvete försvinner.
Idag lär jag ju stinka vitlök efter mina hemmakurer igår. Tror jag mosa i mig 5 vitlöksklyftor som jag pressade i en kopp varm mjölk och drack..haha lät det lockande? Nej men de funkar för halsen är bättre idag iaf=)
Ett annat tips är att dricka hett vatten med en viks blue i, den är bra den! Haha=)

Nu sitter jag här med min kopp kaffe och två mackor äggmackor och lyssnar på radio i bakgrunden.
Anledningen att mamma ringde och väckte mig är för att jag ska dit och hjälpa henne med storstädning, känns kanske mindre lockande när man mår såhär men det är bara att bita ihop och köra på.
Hoppas jag är frisk till helgen iaf=))

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0