Torsdag

Godmorgon. Solen skiner så vi får hålla tummarna på en fin dag nu när det varit lite sämre väder några dagar. Men ni måste hålla med om att regn och rusk också kan vara mysigt ibland. Det doftar så himla gott efter det har regnat!

Har skit ont i nacken efter att ha somnat igår kväll. Låg och kolla på en ny omgång BB, nämligen reprisen från 2002. Det är ju skitgamla avsnitt! Himla kul att se iaf och lite nostalgi känsla=)
Förutom nacken (som säkert försvinner) så är det bara bra. Sitter och dricker en kopp te i brist på kaffe, men det duger det med. Ska göra lite frukost oxå men det tar jag om nån timme. Tror det bara blir naturell yogurt med egen mussli eller gröt. Är lite trött på smörgås så jag skippar nog det.

Vad händer idag då? Om jag inte ska jobba så ska jag hem till mamma en sväng. Hoppas att mina skor har kommit!
På em så ska vi väl fortsätta grejja på altanen. Dan fick nåt ryck igår och drog med mig att plocka stora stenar att ha runt rabatten och så åller vi på att bygga ut rapatten lite eller vad man ska säga. Fint kommer det nog bli iaf=)

Nej nu ska jag glo lite på tv ett tag.

Har ni vaknat än?
Vad händer idag för din del?


Puss puss/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0