Torsdag

Tjaba!
Har jobbat idag mellan 13-21. Jobbade med bästa Maria, hon är alltid så himla snäll och det är skönt att jobba med na=)
Timmarna rullade på av sig själva och allt gick som det skulle utan några värre utbrott bland dom boende. (För dom som inte vet så jobbar jag med psyk sjuka människor)
På em så gick Maria och hämtade sin hund Axa så vi fick lite extra hjälp, dom boende älskar hundar=)hihi..

Imorn är jag ledig igen men sen jobbar jag lördag. Känns inte alls kul att jobba så här happigt, nån dag där och nån här. Jag vill gärna jobba mina dagar i streck och sen njuta av en ledig helg. Men men vad gör man, bara att ta dom tider som finns. Så är det att vara vikarie. Men snart är det sommar och då blir det jobba på schema=))

Längtar som fan tills nästa vecka gör jag plus att jag är ledig (som det ser ut nu) hela veckan!

Nu ska jag käka lite glass och mysa ner mig i soffan. Chillidill på er!


Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Hoppas du haft en nice Lördag.. =)?

2009-05-30 @ 23:11:46
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: madde

den 20/6 kl 20.00 går vårat flyg från arlanda =)

2009-06-03 @ 17:00:34
URL: http://madde021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0