Tisdag

Idag har jag varit ledig=)

Regnat till och från hela dagen så jag och Dan tyckte det passade bra med en tripp till stan och fixa lite ärenden. Gick till banken och fixade papper som Dan skulle ha. Sen gick jag och lämnade tillbaka en väska som jag köpte i helgen fast jag inte hade råd egentligen så den åkte tillbaka.
Träffade även på Tässan inne på banken så vi bestämde att vi skulle ses snart. Utanför nästa affär så mötte jag Marie som skulle till jobbet och vi stog och snacka en sväng och bestämde en dejt där med. De är verkligen på tiden!
Tråkigt att inte Nettiz har hört av sig nåt, har inte hört ett ord från henne på säkert två veckor nu=( Har både messat och ringt men utan svar. Men det är väl upp till henne om hon inte vill prata med sin bästa vän, kan ju inte göra så mycket åt det men jag tycker det är tråkigt och konstigt att hon inte ringer upp iaf.

Iaf, efter vi fixat alla ärenden så skulle vi ta en fika på stan som istället blev pizza på Pizzeria Viking tror jag det hette. Gott var det iaf och mätt blev man för när vi skulle gå till bussen sen så fick vi båda håll.

Nu är det kväller och jag ska strax fixa lite kvällsfika och bänka mig framför tv:n. Sen blir det sängen i skaplig tid för jag är lite trött och imorn jobbar jag, börjar kl 8 så då ska man vara pigg.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0