Tisdag

Tog lite sovmorgon idag och gick upp runt 11-tiden. Varför gå upp tidigt när man ändå är ledig?

Har iaf nyss käkat en sen lunch. Orkade inte göra nåt komplicerat så det blev korv med bröd. Lyxade till det med lite egengjord gurkmajonäs så det inte skulle bli så torrt. Helt okej lätt lunch!

Tänkte tvätta idag men det fanns inga tider lediga. Så typiskt när man väl känner för att tvätta.
Bokade in en tid imorn em men imorn är imorn och då kommer jag säkert inte alls ha lust med nån tvätt*suck*

Sitter här och är lite rastlös, vet inte vad jag vill göra.
Kanske cykla in till skälby? Men jag vet inte hur säkert vädret är, ser lite mörkt ut på himlen och jag pallar fan inte med nå regnskurar när jag är ute och cyklar. Men godis sugen är jag som fan. Vi får se hur det blir..

Förresten så fick jag ett trevligt telefonsamtal idag som gjorde mig otroligt glad. Berättar mer om det sen när det är spikat=) hihi..


Önskar att Nettiz kunde höra av sig men hon verkar inte vilja göra det av nån anledning som jag inte har en aning om varför?...

Nej nu ska jag plocka undan lite i köket.

Puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0