Tisdag

Vaknade av gräsklippan imorse. Nu doftar det så där underbart gott från nyklippt gräs! S o m m a r !

Missade ett viktigt möte imorse men hann ringa och förklara läget så vi tog det på telefon istället.

Satt och tänkte på gamla högstadietider, när vi gick på bäckbyskolan, hur sjukt kul man hade då. Alla tokigheter man gjorde och hur enkelt livet var att leva. Minns ni?
Nu är livet lite mer komplicerat och man måste vara vuxen och ta massa ansvar. Bättre förr?

Idag har jag inte bestämt vad jag ska göra. Kanske hem till mamma om mina skor kommit. Ska ringa och kolla..
Om jag inte drar dit så är jag öppen för förslag. T messa igår så ska messa tillbaka till henne iaf men först ringa mamma min.

Jobbar bara en dag den här veckan. illa!

Skön tisdag iaf=)



Kommentarer
Postat av: Veronica

hehe :) ja det är ju så gott med godis! :)

2009-05-12 @ 12:40:45
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: sanneee

bättre förr..hmm.. jag nog fan hade man det jävligt bra i allefall. saknar det som fan ibland. sen kommer man ju på att man har det bra nu också..fast på ett annat vis förståss..så man får påminna sig själv om hur drygt det faktiskt var med en en hel del förr också..då känns det genast lite bättre. :)

2009-05-14 @ 15:38:29
Postat av: carro

jo du har så rätt så, men ibland får man bara sån där nostalgi från förr och saknar tiden.

Vi får ta och ses snart. umgås aldeles för sällan nu ju=( Miss my sanne!

2009-05-14 @ 18:02:12
URL: http://doitmyway.blogg.se/
Postat av: Jenny - Tvillingmamma till Idalee & Havannah

Åh tack! Man behöver verkligen all peppning man kan få! :-)

2009-05-14 @ 22:48:52
URL: http://babylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0