Regnig måndag

Godagens!
Helgen har bjudit på massa sol och värme = UNDERBART!
Tråkigt bara att jag jobbade hela dagen i lördags när det var så fint. Kollade ut genom fönstret och avundades alla folk som var lediga och ute i solen. Fick sån lust att bara slita av mig jobbkläderna och lägga mig ute på gräsmattan och pressa lite. Det blev ju inte bättre av att Sepidehs kille ringde och frestades med att han satt på löga och käka sallad.

Som tur var bjöd även söndagen på sol så jag fick njuta av den då. Vi var hem till min mormor och morfar och grillade oxfilé med släkten. Satt ute i bara halterneck-linne och tyckte ändå det var varmt. Varmaste dagen hitills?

Efter middagen så skjutsade pappa hem oss och vi tog en liten promenad. Åh, vad jag älskar när alla blommor börjar slå ut och allt blir grönt. Jag blir helt lycklig av alla dessa dofter!
Senare på kvällen tog vi en cykeltur in till staden och hamnade på Djäkneberget. Tog lite kort med mobilen som jag ska försöka få över till datorn men har inte lyckats än. Det blir nåt fel vid anslutningen=(
Ska försöka trixa lite mer så kanske det går tillslut=)

Idag har det varit en riktig innedag. Har rensat lite i garderoben och är fortfarande inte klar.
Det är en del att gå igenom och provas. Hittar kläder jag inte ens viste fanns.
Har helt enkelt för liten garderob och för mycket kläder men nu ryker vissa plagg och annat ska ner i källaren. Tar sin lilla tid men det är skönt när det är gjort=)

Nu ska jag fortsätta med garderoben och sen blir det mat. Korvstroganoff med ris, mumma!

Hoppas du haft en bra dag=)

Puss och Kram Carro
 

Kommentarer
Postat av: Lenita

I fredags faktiskt hade jag och några vänner en klädbytar kväll :) jätte kul faktiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0