Mys pys regn


Tyckte denna bild passade in med vädret idag. Bilden tog jag i Värmland förra
sommaren när vi fiskade vid nån sjö och det helt plötsligt kom ett åskväder.





Det blev lite ändrade planer idag.

Precis efter att jag skrev mitt inlägg så ringde Barbro och ville hitta på nåt.
Drog förbi henne och sen följde hon med mig på stan, trevligare med sällskap ju=)
Lämnade tillbaka klänningen som jag hunnit blivit kär i men hade inget val, finns viktigare saker dom sista slantarna måste gå till. Om jag har tur så finns den kvar vid nästa löning för då ska jag köpa den!
Sen gick vi förbi Betty som jobbar på Kloak. Barbro skulle låna toan och jag följde med Betty ut och rökte. Herregud vad längesen de var!
Betty och Barbro är bästa vänner men jag har känt Betty sen vi var små. Men det var några år sen sist så det var riktigt kul att se henne och snacka lite. Får väl ta och börja klippa mig hos henne helt enkelt.
Skit-fläshigt ställe förresten! Dom hade en egen dj inne i salongen och serverade champange eller om det var vin till gästerna. Vadå lyxigt?! Kändes nästan som man var på klubb och dj:n  spelade grym musik så man nästan ville börja dansa därinne, haha skulle sett lite kul ut=)
Blev iaf en kort sväng på stan. Sen hade jag turen att få skjuts hem för Barbro skulle ändå ut till Dingtuna och hämta Pontus bror som också bor här. Fick följa med in och se deras hus som han byggt själv och det var så fint! Det är till salu och om jag kunde så hade jag lätt köpt huset!

Nån grillning blev det inte ikväll för det började spöregna och jag tror det regnar fortfarande.
Gjorde en räklåda istället och kokade majskolvar till Dan. De var lika gott de med!

Nu blir det soffmys med lite gott i form av cheeseballs och marcarpone glass *mumma*
Gillar regnet när man kan sitta inne och mysa och sen doftar det så mycket sommar efterråt.

Ha en trevlig kväll alla babes.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0