Måndag

Åter till vardagen och idag är det jobb, börjar om en halvtimme typ.

Igår var jag på hälla och handlade upp mina pengar. Lyckas alltid hitta massor med saker när man inte får shoppa så nu har jag sållat igenom allt och bestämt vilket jag ska behålla och inte. Kom ju på att mamma ska ha 500 spänn av mig för ett par skor hon beställt så det är bara att lämna tillbaka några plagg så jag har råd med dom.
Men jag shoppade inte bara kläder och smink utan även lite mat inne på ICA Maxi och sånt är ju iaf nödvändigt så lite duktig var jag allt=)

I helgen har vi haft jordbubbs-premiär. Först i fredags hos svärmor och sen köpte jag även hem en låda igår. Vi mumsade dom tillsammans med massa vaniljglass och guuuud så gott det var. Nu är det sommar!

Nu är jag laddad att gå till jobbet, och proppmätt! Gjorde korvstroganoff till lunch och det är en av mina favoriträtter och då äter jag oftast alldeles för mycket! *rap*

Förresten ska jag försöka ladda upp bilder från mobilen för nu har jag börjat tagit kort med den eftersom inte kameran funkar men kvalitén är ju inte den bästa. Men kanske bättre än inga bilder alls?

Nej gott folk, umgås lite med Dan innan jag går och gör min plikt kanske. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0