Äntligen helg!

Åh vad kul att vakna till solen igen!
Vaknade första gången kl 6(!) av att grannen hade sin tv på högsta volym. Antingen var det grannen brevid som har sitt vardagsrum vägg i vägg med vårat sovrum eller så var det han ovanför som har tv:n i sovrummet. Troligen var det ovanför eftersom det är tjocka betongväggar till grannen brevid. Han/hon måste ju iaf vara totalt döv!
Gick ut och la mig i soffan istället och somnade om där.
Vaknade kl 11 med en jävla nackspärr från armstödet jag lutat huvudet mot. Nu äntligen börjar det släppa.

Har käkat frukost framför datorn och läst favoritbloggarna så nu är jag på bra humör. Får sån positiv energi av dom bloggar jag läser. Det är helt sjukt vad dom gör mycket en seg morgon.

Dan är inne i stan hos en polare, gissar på att dom skulle spela fotboll nu när vädret är fint igen.
Själv ska jag inte stressa nånstans, göra mig iordning i lagom takt och sen när jag känner fört så ska jag ner en snabbis på stan och lämna tillbaka en klänning. I need the money!
Sen vet jag inte vad som händer förrän ikväll för då ska vi iaf grilla kött och majskolvar, mums!

Nu ska jag hämta in posten=)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0