Vår

Vilken skräll de blev i Melodifestivalen igår. Trodde aldrig att "operalåten" skulle vinna!
Dan höll på snälla snälla medans jag hade flera favoriter, men inte vinnarlåten. Hellre kunde Caroline ha fått vinna!
Men det är väl samtidigt kul att i skickar nåt annorlunda som opera till Moskva. Den kanske har en liten chans?

Idag skiner solen och man får riktiga vårkänslor av vädret. Satt ute på altan och drack mitt morgonkaffe med jackan på men solen värmde så jag var tvungen att ta av mig. Det är så härligt med fågelsång och asfalten börjar titta fram nu när snön börjar smälta bort. Då är det vår!

På dagens så står det tvätt och dammsugning. Igår kväll var jag så duktig så jag gjorde rent alla skåpluckor i köket, de är lite dumt att ha vita köksluckor för allt syns ju på dom och nu var det ett tag sen jag våttorkade dom så de blev en stor skillnad. Hamnade en del smulor och skit på golvet men de fick jag spara tills idag. Inte så smidigt att dra fram dammsugaren kl 20 en lördagkväll. Men idag ska Tuss få mat =)

Nu ropar Dan så bäst att kolla vad han vill.
See ya later

Kommentarer
Postat av: ThessanP

Alltså jag förstår inte varför så många inte gillar vinnarlåten? Själv så älskar jag den låten, jag är galen i den! Så det var helt rätt att den vann. Satt med tårar i ögonen då det var klart att hon vunnit!!

"Snälla snälla" var helt värdelös däremot, borde ha kommit sist. Även Agnes och Emilia sög.. Men det är ju vad JAG tycker..



Malena Ernman var hur som helst bäst!! :)

2009-03-15 @ 16:26:23
Postat av: Danne mannen

SKAFFA dej en musiksmak kvinna :) snälla snälla var det enda bidrag som gick o lyssna på resten var ju bara vanlöig shlager smörja

2009-03-15 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0