Myskväll

Lite dålig uppdatering här.

Idag är det lördag och det  känns verkligen skönt.
Igår jobbade jag 8-21 med två timmars rast iof men dagen blev lång och inte mycket annat hanns med.
Så idag känner jag mig rätt seg, lite sjuk men jag njuter av att bara vara

Ska försöka snygga till lite här hemma först för att sedan bara slänga mig i soffan med gott samvete och bara njuta resten av kvällen. Kan liksom inte riktigt koppla av och må bra om jag inte har det fint omkring mig=)
Sen blir det myskväll framför tv:n med tända ljus och massa gott . Jag och Dan ska kolla på Melodifestivalen. Måste ju faktiskt se finalen ju!
Fick låna grannens bil så vi drog och handlade på eftermiddagen. Blev både chips, godis, grönsaker och dip som tilltugg till kvällen. Känner mig lite nyttig iaf med grönsakerna, även om allt kommer sköljas ner med litevis av Coca-cola..
På måndag ska jag faktiskt försöka börja äta mer hälsosamt.(har väl sagt måndag dom senaste veckorna nu..)   
Soft som fan iaf med lördag. Jag älskar hemmakvällar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0