Torsdag

Oj vad den här veckan har gått fort! Fredag och helg imorn=))
Jag har varit ledig en hel vecka men ska jobba två pass imorn, först 8-12 och sen 15.15-21. Får lite smått panik när jag är ledig flera dagar eftersom jag inte vet när jag får jobba och pengar är ju nödvdigt för att klara sig.

Vad har jag gjort i veckan då?
Jo, de har blivit rätt mycket stan faktiskt. Var på stan i måndags och handlade lite nödvändiga saker men som vanligt så kommer man hem med mindre nödvändiga saker oxå. Det är inte lätt de där med fönstershopping. De blev några nya toppar och två par örhängen. Kan glädja mig med att allt var på rea iaf=)
Igår vart det stan igen. Följde med Dan till af för att efter det gå och käka kinabuffé. Borde egentligen snåla med sista slantarna och lägga på viktigare saker men för stunden kändes det jävligt viktigt att få i sig lite friterad fisk. Fan va dum man är! Innan vi gick mot bussen slank jag även in på Gina och bara råkade hitta ett par svarta rippade jeans som jag var tvungen att köpa.  Ännu dummare jag!
Men idag har iaf förnuftet kommit ifatt mig så brallorna åker tillbaka, maten blir lite svår att återlämna så de får ligga kvar i magen. De var ju iaf jävligt gott igår=)

Vill sola idag. Frågan är bara om ja ska gå nu på morgonen eller om ja ska ta det ikväll. Det lutar åt ikväll. Har fått höra att dom byter rören oftare på baldershage så jag ska nog ta mig en promenad dit. Även om det är dyrare där än på jobbet så måste det vara bättre att bli brunare. Jäjä vi får se hur jag gör.

Nu ska jag käka en lång frukost framför tv:n=)

Ha de toppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0