Torsdag

Hade så svårt att somna inatt. Var ju inte alls trött efter att ha jobbat mina två nätter. Inte det lättaste att bara ställa om sig sådär.
När kl var nästan fem på morgonen så bäddade jag ner mig i soffan och satte på en film att somna till och de lyckades, somnade innan filmen ens hade börjat=))
Vaknade runt lunch idag med världens huvudvärk. Den har inte försvunnit än! De är den där jobbiga sortens huvudvärk som typ sitter i pannan och bankar sönder mitt huvud. Har tatt två alvedon så den borde ju försvinna snart..
Lika fint väder idag som igår, men jag var faktiskt ut och kände på luften och de blåser iskallt ju!
Blir nog en inne dag för min del. Om jag har alla ingredienser till nåt så vill jag baka.
Vad kan man annars göra för kul som kostar gratis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0