Tisdag

Vaknade kl 10 idag. Tyckte det var lagom sovmorgon men efter en kopp kaffe och lite frukost så sitter jag fortfarande här och kliar mig i ögonen och gäspar. Är jätte seg idag!
Kanske blir bättre av en dusch?

Jag vet inte om det bara är på min altan men det är så skönt väder ute. På altanen kan man sitta i kortärmat utan att frysa. Så skönt med lite värme, de gör en verkligen på strålande humör!

Ska jobba hela dagen, från 14-21 =((
Känner mig lite krasslig oxå, kanske därför jag är trött?

Nå vars, lite mer kaffe och lite sol kan ju inte göra saken värre.
Hörs dårå!

Kommentarer
Postat av: Lenita

men du bestäm ett datum som du bjuder hem vänner, s å kommer jag till dej och har visning?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0