Tisdag

De senaste dygnen har det blivit långa sovmornar och sena kvällar för min del. Känns lite trist att sova bort förmiddagarna när det är så härligt vår väder men samtidigt är det bra att jag ställt om mig lite eftersom jag jobbar onsdag och torsdag natt. Jag får ställa tillbaka mig efter det. Men jag är en kvällsmänniska så jag skagentligen inte klaga, bara så tråkigt att missa solen som sagt.

Idag har det inte hänt ett skit. Har bara varit hemma och knappt orkat klätt på mig. Degar runt  i en stor t shirt/nattlinne och gått mellan tvn och datorn. Får lite smått panik över såna dagar, att man bara "slösar bort" dagen åt ingenting.
Men sen påminner jag mig själv att man faktiskt får ha slappdagar ibland så man får samla lite energi till nån annan dag när det är full rulle=)

Strax ska jag iaf lyfta på röven och förflytta mig till köket så man får nån mat i sig idag å.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0