Sova sen jobba

Fy farao (låter inte så fult) vad jag skriver tråkiga inlägg nu för tiden. Jag ledsnar själv samtidigt som jag skriver dom!
Förstår inte varför folk ens läser, inte just för tillfället iaf. Helt värdelöst!
Jag har noll inspiration, ingen motivation och dåligt med bilder. Det enda jag skriver är typ vad jag gjort idag osv. Men för tillfället så får det vara lite dagbok över det hela för ja vet inte alls vad jag ska skriva om.
Bloggen är ju faktiskt för min egen del och jag får skriva vad jag vill=P

Ska bättra mig så fort det blir vår och en glad sprudlande brud träder fram med sin kreativitet.Hehe=)

Nu blir det iaf sängen r min del. Jobbade till 21 och det tog dessa timmar att varvner. Nu måste jag panik somna för att orka upp imorn, börjar kl 7! My God vad trött jag kommer vara!
Börjar bli lite nya vikarier på jobbet förresten, började en tjej idag som typ bor granne och är lika gammal så nu slipper jag vara yngst på jobbet.Jippie=)
Nettiz, jag tror du vet vem det är=)

Sängen var det nu ju..Zz

Kom-ihåg-lapp: Måste även fixa ny kamera!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0