mycket trevligt

Igår vart det vin och tjejsnack hemma hos Tässan. Mycket trevligt=))
Nettiz som förövrigt köpt bil (skitkul för henne!) kom och hämtade mig strax före 20-tiden. Sen parkerade vi bilen hos hennes mamma och promenerade med Roxx som också fick följa med hem till Tässan och leka med hennes hund.
Korkade upp vinet så fort vi kom fram och sen var tjejsnacket igång. Tänk att vi tjejjer har så himla mycket att prata om, de tar liksom aldrig slut=)
Efter nån timme så kom även Tässans jobbarkompis Helena förbi och då tog vi fram spelet  "sanning och konsekvent"(tror jag de hette) inte de man körde som liten utan de här var ett spel med pjäser och spelplan och så visade tärningen vad för kort man skulle ta. Kul vare iaf men vi fuskade och hoppade över alla drygsaker man skulle göra=)
Eftersom jag inte fixat med nån skjuts hem så fick jag ta bussen och dra redan kl tolv. Lite trist kanske men jag var nog rätt trött ändå för när jag kom hem så slocknade jag ganska så fort i soffan med kläder och allt, de var nog rätt lagom att dra hem med bussen ändå. Nettiz hade vist somnat i Tässans säng sen så det var bara T och H som drog vidare vad jag fattade de som. Men tack sötbrudar! jag hade iaf en jättetrevlig kväll med er så det får vi göra om snart och då ska jag planera så jag har en skjuts och slipper dra kl tolv=)

Idag har jag bara degat hemma hela dagen. Tog en sväng med dammsugaren på em men de var väl de typ. En riktig lazy dag med andra ord.

Imorn är det stan med mamma min som gäller. Vi ska gå i affärer och jag ska förhoppningsvis hitta nåt som jag kan önska mig i födelsedagspresent. Sen ska vi käka på Mongoliska, ska bli så gott! Min snälla mamma bjuder=)

Apropå att bjuda, nästa vecka drar jag på kryssning med min snälla mormor som ville bjuda med mig. Vi hade så trevligt sist så det lär ju bli minst lika kul nu. De var visst nåt dansband denna gång oxå som hon ville se men de gick så bra sist så de gör inget. Mormor är så cool hon, hon är så social och börjar prata med folk i alla åldrar och hakar gärna på mig på de jag vill göra och skulle lätt kunna ställa sig och "dansa loss" inne på discot där det spelas allt annat än dansband.
Hon är så "enkel" att umgås med och bjuder alltid på sig själv. Det känns verkligen inte som man åker med sin mormor. Åh vad jag älskar min mormor! Hon har nästan varit som en mamma för mig eftersom jag bott hemma hos dom och kan prata om precis allt med henne. Fan va kul det ska bli. Älskar att ha nåt att längta efter och se fram emot. Då blir dom tråkiga vardagarna helt plötsligt mycket lättare att genomlida.

Nu är det verkligen på tiden att jag hoppar i säng, såg just att kl var lite för mycket.
Mamma hämtar mig redan kl 10 och jag ska hinna duscha och dona innan dess. Bums i säng!

Natti natt mina små änglar ;-)


Kommentarer
Postat av: Lenita

hej!på ditt nyaste inlägg går det ej att kommentera :o konstigt! jag ska bli partylite försäljare, vill du ha en visning så säg till! Det borde passa dej, du som ytcker om att göra mysigt hemma! De har mer än ljus och lusstakar, de har underbara hemma SPA produkter!

Postat av: Lenita

hej!på ditt nyaste inlägg går det ej att kommentera :o konstigt! jag ska bli partylite försäljare, vill du ha en visning så säg till! Det borde passa dej, du som ytcker om att göra mysigt hemma! De har mer än ljus och lusstakar, de har underbara hemma SPA produkter!

Postat av: Carro

Lenita: Va kul de dä lät då=) Verkligen nåt som skulle passa mig. Ska tänka på det om jag styr upp nåt så får du ha visning här. för de är väl sånt när du kommer till en fest och visar dinagrejjer?

Förresten, jag kan inte komma in på din blogg?!

Har försökt flera flera gånger men de går inte, varför inte?

Hoppas du läser det här. Kramis carro

2009-03-23 @ 19:24:51
URL: http://doitmyway.blogg.se/
Postat av: Tässan

Tack Sötnowsen<3 , har så kul märeeej!:)

Meeen vi kör en liten vindrickar hälj nu te häljen o käkar tacos :P eller hur Gullet? MASSA PUSSAR O KRAMAR!<3 tässan!

2009-03-24 @ 08:57:24
Postat av: Lenita

vadå? kommer du inte in på min metroblogg? det borde funka ? ja du blir värdinna så bjuder du hem dina vänner, så kommer jag och visar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0