Skönt med fredag

Igår gick jag och la mig skita tidigt!
Vaknade nu för en timme sen kanske så jag har verkligen fått mina timmars sömn plus mer=)
Jag tror humöret är lite bättre idag, vågar inte säga för mycket än men det känns som det iaf. Får se om nån timme när man vaknat till ordentligt.
Igår när jag var inne i stan så köpte jag med mig en sån där liten mini-yogurt grej som man ska dricka varje morgon som tar bort massa bakterier i magen. Actimel tror jag den hette. Nån som provat? Ja ska ta den snart så får vi se vad de smakar. Börjar iaf med min traditionella frukost först=)

Måste städa idag. Vill ha fint inför helgen=)
Börjar jobbet 15.15 idagch jobbar till 21. Blir nog lugnt sen även om jag känner nu för att göra nåt men jag har inte hunnit köpt nån alkohol så på den fronten blir det lugnt.

Jag säger bara, jag önskar INGEN att må så här piss som jag har gjort men de börjar som sagt bli bättre. Vilket jävla helvete att genomlida men man får skylla sig själv!

Kommentarer
Postat av: Lenita

NÄR ska vi träffas!?!?!NÄR? NÄR NÄÄÄR?? tihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0