Onsdag

Nu var mina två nätter avklarade=)
Sov ända till 15.30 idag. Så nu är jag utvilad men frågan är bara om jag kommer kunna somna ikväll?
Tiden på jobbet har gått super fort och det har varit två lugna nätter.Skönt!

Ser att solen lyser ute. Har sovit bort en vårdag! Hoppas det blir lika fint imorn oxå, då ska jag gå upp tidigt!
Jaha, vad ska man göra ren av denna dag då?
Ligger ju några timmar efter, har precis fått i mig lite kaffe och nu ska jag klä på mig. Ringa Nettiz kanske?
Vill shoppa kläder men för vilka pengar? Kan inte nån snäll jävel skänka några tusen till mig bara sådär. De skulle va schysst!

Fan, det är redan onsdag. Halva veckan har försvunnit. Snart helg igen=))

Kommentarer
Postat av: Lenita

känner samma... har inga skotr, inga byxor, inga underkläder inga tröjor, inget fint.. och absolut inga prengar.. suck...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0