Onsdag

Gokväller!
Här sitter man ensam och jävlig med en kopp te bara för det te finns nåt kaffe här hemma!
Tur att det är lön snart för då jävlar ska jag storhandla allt möjligt gott!

Ikväll eller inatt rättare sagt är det jobb som gäller. Börjar 21 men känns som man lika bra skulle kunnat börja nu med samma för man sitter ju ändå bara och väntar på att gå iväg och jobba.
jobbar två nätter så vi ss på fredag igen. Dagarna går skit fort när man jobbar natt! Skönt med lite kosing iaf=)

De enda vettiga jag har gjort idag förutom att sova länge är att jag har tvättat och rensat avloppet under diskhon där det typ var stopp. Fan va det stank när man skruva bort den där behållaren som samlat upp massa slajm. Fy fan alltså!
Men nu rinner vattnet fint igenom så jag är nöjd med den insatsen=)

Ska hämta sista tvätten och sen blir det tv:n fram tills jag ska jobba.
Ha en mysig onsdagskväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0