Ny vecka

Nu är vi inne i vecka 12. Tänk vad veckorna går fort hörrni!
Helgen blev väldigt lugn men fan va fort den gick den med. Bara försvann ju!
Skulle ha jobbat i lördags men kände mig krasslig så jag blev hemma. Fick lite dåligt samvete för dom pengarna man förlorar på en helgdag men nu fick jag två nätter istället. Ska jobba inatt och nästa=) Det ger ju lite mer pengar tom!
Men det var nära att jag missade tiderna för jag låg och sov när förfrågningarna kom menn Dan var lätt väckt och vaknade av sms:en. Tack babi!
Så nu blir de lite ändrade planer för dagen. Blir bara hemma och ta det chill, ska försöka ta mig en tupplur på eftermiddagen också så att man orkar med natten. Baka ska jag iaf göra, de är ju inget ansträngande precis.

Förresten, viste är det härligt att snön börjar försvinna mer och mer?!
Våren är så välkommen så! Nu vill jag gå ner med vinterkläderna i källaren, bort med alla tjocka kläder. Fram med vårjackor och vårskor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0