Måndag

Helgen vart lyckad.
Tog det bara lugnt i fredags eftersom jag jobbade till 21 och var rätt trött när jag kom hem.
Hade inga planer alls för lördagen men de är just då det brukar dyka upp nåt kul sådär spontant.
Dan drog hem till Josef för att dricka öl och spela tipset så blev helt solo här hemma.
Drog hem till mamma och pappa och käkade där och kolla lite på andra chansen i melodifestivalen tills Tässan messade och övertalade mig att komma dit och dricka vin med henne. Va först inte alls sugen på att dricka men kvällen blev lyckad och jag hade skitkul!=)
Dagen efter var inte alls lika kul. Sliten och bakis kan man nog kalla det. Spydde hela dagen!
Så fort jag drack eller åt något så var det bara att springa på toaletten men jag var törstig precis hela tiden men fick sitta och smutta i mig vätska för att inte spy. Ett tag började jag fundera på om det kunde vara magsjuka eftersom jag inte brukar spy så där mycket om man är bakis och så himla bakis var jag faktiskt inte.
Idag har jag bara spytt en gång tack och lov. Har fått behålla frukosten och en tallrik glass iaf. Ska snart börja med maten så vi får se om den får ligga kvar i magen. Ska äta lite försiktigt. Det är så jävla äckligt att spy, speciellt när det kommer ut genom näsan oxå! Usch och fy!
Nog om spyor nu!

Imorn kanske jag ska på stan med mamma, hon ville bjuda på lunch och gå i affärer vilket jag knappast tackar nej till. Men inget bestämt än, hon skulle ringa senare om vilken dag de blir. Om de inte blir imorn så blir det nog stan ändå för min del, snackade med Tässan och hon var på. Älskar att käka ute!
Försökte få tag på Nettiz tidigare men har inte fått nåt svar. Stackarn kämpar väl med hennes syrras rum som hon gör om. De tar ju sin lilla tid men jag är övertygad om att det kommer bli skitfint för Nettiz är så duktig hon!
Var ett tag sen vi sågs så vi måste göra nåt snart. Tycker hon ska följa med på stan hon med=)

Nu ska jag börja med maten. Grillkorv och pommes blir det. Gjorde även en pizzasallad igår som har fått stått och dragit åt sig i kylen så den är nog perfekt syrlig och saftig idag. Älskar pizzasallad!!
Nej, nu kurrar min mage bara för jag tänker på mat=)

Hej med er så länge 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0