Måndag

Vaknade strax före kl 8 imorse. Hade ställt kl på 10 för att få lite sovmorgon, men inte då.
Men iaf så kändes de skönt att kliva upp i tid och se morgonsolen kika fram, känns mildare i luften idag=)
Funderar på att kanske ta en varv runt kvarteret. Jag är inte den som gillar morgonpromenader. Jag går gärna ut och går men då helst på kvällarna av nån konstig anledning. Kanske för att det är mörkt och jag kan gå och spana in i folks fönster?

Planen idag är att träffa Nettiz. Har även planerat att låna mammas bil på em för att åka och handla. Kanske kan slå två flugor i en smäll?
Ska väl ringa Nettiz snart men tror faktiskt att hon sover än. Finns ju ingen anledning att gå upp tidigt när man jämt är ledig. Apropå det så ska jag jobba imorn 14-21. Än så länge enda tiden jag har i april! Lite oroad över ekonomin men förhoppningsvis så kommer det fler tider.

På torsdag så smäller det, då drar jag på kryssning igen med min gulliga mormor. Sven Ingvars spelar, så sannolikheten att det kommer vara så mycket unga är nog lika med NOLL!
Men men, vad gör man inte för sin mormor. Den här kryssningen åker jag främst på för att äta god mat och handla i taxfreen=) Kul kul!

Nu, borsta bissingarna.

Hej hej!
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej,



hoppas du kommer gilla brun utan solen, den är super. Hoppas det blir god mat och lite shopping i taxfreen! Vi ska nog snart åka till Tyskland för att köpa alkohol till vårt bröllop, inte super kul men man sparar lite pengar.



ha en skön dag! Therese

2009-03-30 @ 13:40:29
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0