Hemma igen

Det gick fortare än jag trott att åka fram och tillbaka stockholm=)
På vägen hem så stannade jag och mormor till i hummelsta och köpte lite godis iaf. Måste ju fylla på lagret här hemma.haha!
Sen åkte vi hem till mormor och hämtade lite mat i hennes frys. Hon är så söt min mormor, hon lagar storkok och fryser in i små burkar som hon sen skriver namn på till alla barnbarn . Hennes köttbullar är det godaste som finns och de skulle jag aldrig lyckas klå! Fick även massa nybakt bröd=)

Nu ska jag snart bege mig till jobbet. Har ingen lust alls men de är nåt man måste bara så pengarna rullar in.
Får längta tills kl ir 21 och jag slutar=)

Kommentarer
Postat av: Tässan

oh vikken sötis Mormor =) <3 dom är la för bra att ha asso! :P <3 , Meen du min lilla pingla är väl fööör Dukti du med på att baka o grejja:P PyssPåreeeej min fiiiiina tjeeeej!<3

2009-03-09 @ 14:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0