Happy b-day to me

Nattens arbetspass gickbara bra men var jävligt trött på morgontimmarna så det var såå skönt att komma hem och krypa ner under täcket imorse. Somnade bums och vaknade för nån timma sen.
Nu sitter jag med lite kaffe och försöker vakna till liv.
Idag är det nämligen MIN dag=)) Min födelsedag! SÅ grattis till mig dårå=)

Har inte planerat nåt för idag. Är väldans trött efter mina nätter så jag vill bara ta det lugnt idag så ska jag firas senare, kanske nästa helg?
Min kusin fyller oxå år idag, 18 närmare bestämt. Så imorn ska vi dit på middag och fira henne. Grattis Emelie!

Nej nu ska jag vakna till liv och ta en dusch.

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Lenita

GRATTIS <3

kommer du till mig den femte? vore kul ju =) ev kommer även Emily, om ni har kontakt än? kanske kanske min syster oxå, beror på om hon får ledigt från jobb eler ej.. kram

Postat av: Malenas värld

GRATTIS sötnos! Många kramar ;-)

2009-03-29 @ 20:49:22
URL: http://malenasvarld.blogg.se/
Postat av: nettan

GRATTIS dock lite sent men iaf...hoppas du hade en bra födelsedag





kram

2009-03-30 @ 12:02:55
URL: http://badbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0