Se fram emot nåt kul!

Kom på att jag skulle skriva ett litet tips innan jag går och lägger mig.
Har ju en kategori som heter just "tips" som de knappt är några inlägg i så nu tänkte jag försöka komma med lite tipsinlägg då och då.


Mitt tips för idag är att planera saker. Skaffa en almenacka där du kladdar ner alla dina måsten och planer så har man bättre översikt på vad som händer i veckorna. Försök sen planera in nåt speciellt längre fram så du har nåt att längta till/se fram emot. De behöver inte vara nåt stort som kostar massa pengar som värsta resan. Bara det är nåt utöver den vanliga vardagen, kanske man planerar en fest, en utflykt, bokar biljetter till nån konsert/föreställning, en weekend nånstans eller varför inte hemma spa med några vänner. Såna där smågrejjer är ju jättekul att planera in och så får man gå och se fram emot de datumet. Jag tror man behöver hitta på saker emellanåt för att inte tröttna på vardagarna och sen tror jag det är viktigt att få känna längtan till nåt.

Så nu börjar vi planera in massa roligheter hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0