Dra på stan

Det blir en dusch nu och fixa mig lite. Sen drar jag ner på stan och lämnar tillbaka byxorna så har jag helt plötsligt lite pengar i plånboken=)
Ska kolla efter ett nitskärp oxå. Hittade ett igår som var så snyggt men de fanns bara i brunt. tror jag vill ha svart?
Ska kika runt lite och se vad som finnes=)
Fan vad jag glad man blir av att shoppa. Fast idag blir det bara titta UTAN att köpa nåt! Meningen är ju att jag  komma hem med mer pengar än innan för annars skulle jag aldrig lämna tillbaka  brallorna=(

Vad gör du idag då?
Jobbar gör säkert dom flesta.
Jag är lite sugen på att baka nåt gott senare idag.

Nej nu måste jag in i duschen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0