Åka till IKEA

Idag skiner solen. Åh vad härligt! nu laddas vi med massa ny energi.
Harr nyss ätit frukost och nu mumsar jag på en twix från godispåsen=)
Dan sover än men jag ska väcka han snart för idag ska vi till IKEA!!!
Jag älskar ju IKEA, min favoritaffär. Man hittar alltid nånting, kan omöjligt gå tomhänt därifrån.
Jag ska fylla på med det vanliga som brukar följa med därifrån, värmeljus, servetter, doftljus, glödlampor och sängkäder.
Sen är jag ute efter en ny datalampa och kanske en stol. Har dom musmattor på ikea? isf behöver jag en sån också=)
Har mutat Dan med att vi köper korv efteråt=) Han är som ett litet barn ibland, lätt och behändig att ta med sig..kan ju alltid skicka in han i lekrummet medans jag handlar annars. haha!
Apropå barn så ska jag nog laga lite frukost åt han och se till att han vaknar. Puss puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0