Turkiet here i come!


Bild från alanya dit vi ska. Bilden är lånad från goggle.



Då var det snart dags då=)
Inatt drar jag till varmare breddgrader. Ska bli såå skönt att slippa sveriges skitväder!
Väskan är packad och ikväll ska jag gå igenom checklistan så man fått med allt. Börjar känna av resfebern.haha!

Dan´s mamma är på väg till västerås över helgen så ikväll blir det middag med dom hos Dan´s mormor. Skönt att få äta borta och slippa tänka på vad man ska laga för nåt här hemma=)

Nu är det bara flygningen kvar som oroar mig men förhoppningsvis så ska det hjälpa med lite lugnande.

Nej nu ska jag snygga till mig lite och bädda sängen.

Hoppas inte vädret är alltför dåligt här hemma medans jag är borta i värmen.hihi=)

Ha det super så hörs vi om en vecka!

Ps. grattis till alla studenter idag, synd bara med vädret=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0