Tisdag

Sovit som en gud inatt men vaknade med världens ryggont i sidan av ryggen. Trodde de skulle försvinna av sig själv men det gör fortfarande ont!
Sitter och dricker en kopp kaffe och väntar på att kanske det onda ska försvinna så jag kan börja städa. Jag är nämligen bara ledig idag och hade planerat en riktig städ dag men det var ju typiskt att ryggen kom*suck*
Får göra så gott jag kan om det inte försvinner för här måste det städas!

Igår var jag på stan och inhandlade det sista till resan så nu är jag redo. Bara en sak kvar men de ska jag fixa imorn tror jag!
Skönt att kunna stryka ännu en sak på listan.

Nu ska jag fylla batterierna med en till kopp kaffe och cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0