Onsdag

gäsp vad jag är trött!
Började läsa en bok igår kväll som höll mig uppe alldeles för länge så jag somnade inte förrän efter kl 02!
Har iaf börjat läst "Snabba cash" som Dan rekomendera. Vill ha med en bok till Turkiet och då är det ju bäst att börja läsa den här hemma och se om det är nåt att läsa så jag har chansen att byta bok innan jag åker. Men hoppas den är bra, den verkar bra! Vi har andra delen oxå så det blir att läsa den sen=)
Dan tycker att jag är så osmart och att jag behöver läsa mera..haha. Läslusen Carro=P

Idag ska jag jobba mellan 12.30-16.30. Värsta mini passet. Men de passar bra för jag har andra saker att göra dagarna före resan.
För var dag som går så kommer jag på nåt mer jag inte packat ner. Måste sätta stopp snart så det inte blir för mycket skit bara för att jag tänker så mycket.

Jag funderar även på att strunta i att dricka innan flygningen (det som funkar för min rädsla) Planen lyfter redan kl 8 på morgonen, inte så kul att vara packad då och komma fram lagom till lunch och vara bakis där nere i värmen. Istället kanske jag ska prova lite lugnande. Sist jag flög hem från grekland fick jag xanor av mormor men de funka inte ett skit så jag ska trippla dosen denna gång så borde det hända nåt iaf=)
Vägrar vara "normal" på resan då jag vet att jag kommer panika i planet. Helst av allt skulle jag vilja sövas ner och vakna lagom till landingen. De skulle vara perfekt!

Nej, nu ska jag äta min frukost och sen ta en dusch.

Puss på er babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0