ny vecka

idag är det måndag och ny vecka IGEN!
Hela juni har gått så himla fort så man knappt hunnit med.

Idag har jag jobbat mellan 7-14 och nu är jag ledig några dagar. Jobbar bara natt ons-tors och sen dag på lördag så det blir en soft vecka. Alldeles perfekt med detta underbara väder=))
Höll på att avlida igår på jobbet. Det var ju varmaste dagen i år och att jobba mellan 7-21 i varma jobbkläder och med skinkiga(stavning?) boenden  är ingen höjdare så nu ska det va skönt med lite ledigt och få njuta av värmen sista dagarna för jag tror att det kommer vända snart så passa på nu!

När jag kom hem från jobbet idag så hade Dan förberett med filtar,badlakan, korsord och vattenflaska ute på baksidan så vi kunde lapa lite sol. Hann väl ligga i ungefär 20 min innan grannen kom brummandes med gräsklipparen. Typiskt va!
Så nu väntar vi på att han ska klippa färdigt så kanske vi hinner sola ett tag till innan det är dags för middag.

Nu ska jag uppdatera mig i bloggvärlden så återkommer jag säkert senare. Ska försöka skriva lite oftare här så ni får ta del av mitt såå intressanta liv..haha=) Eller så var det inte så..

Ta de lugnt så länge!

Kommentarer
Postat av: Lenita

bort med S, så blir det kinkiga och så stavas det =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0