Lördag

Denna vecka har mest bestått av jobba jobba jobba. Ledig idag bara så nu njuter jag!
Igår slutade jag kl 13, skönt en fredag=)
Så efter jobbet gjorde vi oss iordning och drog hem till min familj och tog en kall öl där.
Sen åkte vi allihopa ner på stan och gick ut och käkade middag på nån restaurang och drack några öl där och träffade på två skitsköna killar som Dan bytte nr med.
Efter de så skildes vi åt från mina föräldrar och tog en runda på festivalområdet. Hittade ett skärp och en klocka för billig peng. Sen gick vi vidare in till stora scenen och öltältet och tittade på bla Måns zelmelöv och drack öl.
Efter det så drog vi vidare och mötte upp johan och tommy innan vi tog bussen hem. Hann även köpa med mig lite godisremmar och taimat så jag var tvärnöjd efter det=)

Idag är vi bjudna hem till inga-lill för Dannes mamma är i stan denna helg så vi ska dit och käka. Sen lär det bli en lugnare kväll eftersom jag ska jobba imorn bitti=(

Får se om vi drar och badar nu eller om vi bara ska va hemma och chilla?
Underbara väder vi har iaf, kan inte sitta inne nu ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0