kväller

nyss hemkomna från en underbar grillning hos svärmor och svärmormor=))
vi grillade kycklingfiléer och åt jättegod pastasallad till och drack gott vin. Sen blev det glass och jordgubbar till efterrätt. Så sommar!
Dom reade ut jordgubbar för 15 kr/l på ica maxi häromdagen så jag har fyra liter här hemma som vi frossat i dom senaste dagarna. Det är bara så gott så man kan inte äta för mycket av dessa röda sötisar!
På g in idag så stannade vi till vid sjöhagen för att köpa lite chips och läsk och då mötte vi på sanne my love. Blev så glad att se henne för det var verkligen längesen nu. Vi bestämde att vi skulle ses i veckan för nu jävlar kommer vi inte undan. Vi är så dåliga på att träffs fast vi ofta pratar om det..haha. Men nu har dom semester och jag är ledig en hel del i veckan så nu ska vi ses och det ser jag fram emot!

Nu blir det chill resten av kvällen för imorn börjar jag jobba kl 7 och jobbar till 21. Längsta passet!
Har iaf laddat upp med massa gott framför tv:n så mig går det ingen nöd på.

Älskar er mina goa vänner!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja visst är det roligt att jobba i denna värme :( Har missat typ hela festivalen snyft men men tar igen det till power Meet Hahaha

Kram

2009-06-28 @ 14:29:35
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Tusen tack för din kommentar, kul att du gillade bloggen =)

Attans så började jag ju såklart må sådär som man bara kan göra när man är gravid så inte blev det någon langos här inte.

TYPISKT.

Haha, men tack för tipset ändå =)



Hoppas du haft en bra dag i solen.

2009-06-28 @ 20:18:23
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0