Åter vardag

Jaha då var man hemma igen från en underbar vecka i Turkiet!
Jag längtar tillbaka så sjukt mycket och har bestämt att dra tillbaka i slutet av sommaren om ja spar ihop pengar=)
Bilder och mer om resan kommer sen i ett eget inlägg.

Nu har iaf dom första på jobbet gått på semester så nu har jag jobb hela sommaren lång. Känns väl sådär men det ger pengar iaf så man kan dra utomland=)hihi

Idag har jag ängnat hela förmiddagen åt att tvätta alla smutskläder och de va en hel del både från turkiet resan och Dan som byter kläder stup i kvarten*puh*
Sen har jag legat på altan och pressat för idag är det fint väder och de ska man ta vara på så inte brännan försvinner allt för fort. Jag tog med mig solen tillbaka från turkiet. Hörde att det varit skitväder här hemma hela veckan, men nu börjar de ju bli finare=)

Nej nu ska jag pula med det sista tvätten innan jag går till jobbet och sliter ända tills ikväll=(( Vill inte!

I helgen är det förresten Västerås Cityfestival, den ser jag fram emot väldans mycket=))

kisses and hugs from meee!

Kommentarer
Postat av: Madde

jag tycker fan inte det e så speciellt hät nere. o inte blir jag brun heller... skit land hahahaha vi bor på bon apart. www.hakdem.com vart bordde dudå?

2009-06-23 @ 16:42:47
URL: http://madde021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0