fika i en båt

Vilket blåsigt väder det varit idag!
När vi kom ner till Tegeludden blåste det värre än nånsin och vi hoppade över promenaden och gick direkt till båten och fikade. Sanne hade gjort tigerkakbrownies som inte var att leka med, underbart goda och jag fick med mig lite hem också=)
Själv stod jag för kaffet och vattenmelon. Förresten så tror jag nog vattenmelon blivit mitt nya ha begär istället för jordgubbar. Jag kan äta hur mycket som helst!
Iaf så hade vi det mysigt under kapellet och vi hade såå mycket att prata om=), de blir lätt så när man ses alldeles för sällan men vi lovade även denna gång att det ska bli ändring på det!
Sanne är iaf min bästa vän, förutom Nettiz (men hon har jag inte hört nåt av på månader och de är väldigt trist) och den som känt mig längst och alltid funnits där fast vi inte umgås som förut men när vi väl träffas så känns det som igår och det finns nog inget jag inte skulle kunna prata med Sanne om. Bästa man kan ha!

När vi skiljts åt så blev det en snabb handling på sjöhagen och sen hem och laga maten som Dan förberett.
Nu är jag mätt och belåten, orkade även lite paj och glass till efterrätt.
Grannen ringde och nu ska vi ut och gå spåret. Perfekt efter massa onyttigt idag=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0