Jobb,affären och grill

Riktigt njuter av att det äntligen är helg!
Det har varit en sån skön stämning idag på jobbet, inte ett dugg jobbigt att jobba även fast jag hade en lång dag.
Det var sista dagen för dom som går på semester och alla var glada, det smittade även av sig på mig så det kändes nästan som om jag också skulle gå på semester efter idag. Riktigt så bra är de såklart inte.
Lite ledigt får jag iaf. Jag börjar mitt nattschema nästa vecka och kommer bara jobba natt resten av sommaren. Det innebär att jag får mycket mer lediga dagar=)
Som nu tex, nu är jag ledig fram tills onsdag natt och då jobbar jag två nätter. Sen är jag ledig nästan en vecka och så jobbar jag 4 nätter, ledig en vecka och så börjar de om. Pefekt schema under sommaren så man kan dra och bada om dagarna när det är fint väder=) Nätter är verkligen nåt för mig,  tror jag kommer satsa på en nattjänst framöver.

Idag slutade jag 16 men tog ingen rast och gick efter 15.30. Inte kul att gå sent på en fredag.
Ganska direkt när jag kom hem så drog vi och hämta bilen hos mamma och åkte och storhandlade på Erikslund.
Skönt att ha fyllt upp kyl och frys lagom till helgen så det finns massa gott hemma=)
Idag har vi grillat flintastek, totalt misslyckat! den var torr och äcklig så jag åt mest potatis, bea-sås och sallad såklart.
Efter att disken var avklarad så tog vi en skön prommis till solariet. Missade ju solen ute idag när jag jobbade, känner mig inte alls nå brun längre och Dan får absolut inte bli brunare än mig (årlig tävling oss imellan)! Måste börja pressa nu så jag får tillbaka min gyllenbruna snygga färg ;-) hihi...

Nu ska vi mumsa efterrätt. gissa vad för nåt?
-svenska små gubbar med glass i stora lass. (och några bigaråer å) Mmmm!

Kommentarer
Postat av: nettan

tror du blivit lite smått beroende av jordgubbar Gumman haha =)

2009-07-17 @ 23:17:22
URL: http://badbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0