Blåsigt värre

Då var det måndag igen då. Ledig tre dagar till=)
La aldrig ut receptet på desserten igår. Tänkte ju det kunde vara trevligt med en bild till så ni ser hur det ska se ut, men jag får inte över bilderna från mobilen till datorn. Alltid är det då nåt som ska krångla! *SUCK*
Har installerat programmet som man fick med mobilen men det är nåt på skivan som min dator inte tar emot eftersom min dator är HELT JÄVLA STÖRD!
Men jag har inte gett upp än. Ska ge den några försök till så jag får in bilderna nångång. Annars får jag väl lägga ut receptet ändå, kanske kan rita en bild i paint? höhöhö :-)

Nu sitter jag här med målade naglar, aprikos/rosa blir dom!
Kul med lite färg för en gång skull, oftast har jag bara franskt eller klarlackade.
Ska vänta på att dom torkar innan jag klär på mig och drar ut.
Ska ner en sväng på stan och kolla en grej, sen kanske möta upp Dan som är på djäkneberget med våran nyfunna vän David, haha. Vi träffade han när det var cityfestivalen på en pub.
Dan skulle ut och röka och ställde sig typ brevid två killars bord, jag kom lite efter och när jag kom ut så trodde jag att han kände dom vi bordet så jag presenterade mig för dom och frågade hur dom kände varandra och dom ba - "nej vi känner inte varandra"..haha de va lite kul. Sen fortsatte vi bara prata och bytte nr. Trevliga killar var det iaf!
Får se vad dom har för sig, kanske möter upp dom om dom gör nåt skoj=)

Imorn har jag iaf bokat dejt med Sanne. Vi ska promenera vid mälaren och ha picknick i hennes båt. Trevlans värre!
Vi har sagt alldeles för många gånger att vi ska ses men så blir det aldrig av. Förstår inte vad det är som ska vara så svårt att planera in en träff? Men tydligen är det väldigt kompicerat. Finns nog många som känner igen sig där?=)

Nej nu ska slita mig från dumburken innan rumpan blir platt av allt sittande=)

Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0