Tisdag


Goda bigaråer. Lånade bilden från google eftersom ja inte hade nån egen.



Gomiddag på er. Mulet och regn idag igen. Hallå, vi vill ha tillbaka sol och värmen!
Sitter iaf här med en kopp kaffe och en skål med bigaråer. Fy sjutton vad det är gott!
Skulle kunna äta hur många som hellst=)

Mamma ringde och väckte mig idag, frågade om jag skulle med till ica maxi erikslund och handla. Först sa jag ja men när jag väl klivit upp för att snabbt göra i ordning mig så ändrade jag mig. Skönare att bara softa hemma några tmmar innan jobbet. Mamma skulle iaf handla åt mig så hon kommer väl förbi här snart med varorna. Tack mamma!

Vad händer i veckan för er som inte jobbar då?
Berätta åt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0