Söndag

Blev rätt så lugnt på em igår. Övertalade Dan att följa med mig till IKEA och spana lite. Hittade inte mycket, en vattenkanna, sevetter och en blomma. Desto mer handlade jag sen inne på ica maxi. Fatta hur mycket pengar man lägger på mataffärer egentligen? Man kan bli snål när man ska shoppa nåt klädesplagg och tänka att man inte har råd men när det kommer till lite skräp på ica så kastar man lätt fram några hundringar utan att tänka nå vidare långt. De är ju sjukt!
Kvällen spenderade vi iaf bara hemma. Låg utslagen i soffan och glodde på nån film tills jag slocknade.

Idag är det söndag och det är skitväder. Skulle passa bra att städa eller tvätta idag.
Men först ska jag äta nåt.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0