sol för en gång skull

vad är det jag ser? är det lite sol som tittar fram genom molnen, de var på tiden!
Idag har jag sovit tills nu, ska ju jobba inatt. Känns väl sådär lagom kul nu när man varit ledig några dagar och bara fått mersmak av det. Men men, två nätter sen är jag ledig tills måndag igen. Piece of cake!

Ska surpla i mig mitt kaffe nu sen skjutsa in Dan till mormor, han ska hjälpa till och städa där..duttig karl man har!

Igår blev det som sagt en kvällsprommis med granntanten. Hon bantar men det gör inte jag. Men jag peppar gärna=))
Ut och gå ska vi göra fler gånger!
Har även fått beskrivning på hur man går "långa rundan" som tar ungefär 1 timme. Kan va kul med lite omväxling från vanliga spåret=) Men det varnades för ormar på den långa vägen för då går man ut på riktiga landet, mot åkrarna och sen in i skogen. En och annan orm vet jag INTE om jag klarar av att möta! Jag kommer dö!

Nej, måste ila innan Dan dfampar ihjäl sig här=) Den karln har verkligen inget tålamod och allt ska ske nu nu nu. Ja är faktiskt likadan jag *fniss*

Ha en härlig dag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0