saturday night


 I love my doodles! Men det måste vara OLW´s ostbågar annars kan de va!



Fan va skönt det var att gå hem från jobbet idag!
Vissa dagar känns det bara extra bra, som nu tex när man jobbar rätt mycket och långa arbetspass på helgen, då uppskattar man verkligen dom lediga timmarna man har på dygnet.
Denna kväll ser ungefär ut som gårdagens, tv kväll med ostbågar och godis. Laddar inför ufc galan som är inatt på tv4 sport. Riktigt bra matcher som jag verkligen vill se men hur jag ska orka vara vaken är en annan femma.
Jobbar delad tur imorn och börjar kl 7 och går till 21! Då behöver man verkligen sin nattsömn för att orka. Men ufc:n då?
Jag funderar på att kolla på det ändå och sen får jag vara en zombie imorn och sova på min rast istället. Tror ni de funkar? De tror jag iaf, men bra trött kommer jag vara. Skit samma!

Nu ska jag återvända till soffan och fortsätta bygga på mina kommande bilringar..haha=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0