regnig fredag

Idag var min lediga dag och det är fredag, snart lördag om man kollar på klockan.
Har haft sovmorgon och ätit frukost i lugn och ro. Tagit en låång skön dusch och fixat mig utan nån stress. Sen drog jag ner på stan och kika lite i affärer, köpte ingenting (duktigt av mig=) ) förrutom godis till kvällsmyset dårå.

Har regnat i stort sett hela dagen, var uppehåll för ett tag sen då passade jag och kille på att ta en promenad runt kvarteret=)
Annars har kvällen bestått av tv tittande och musat både paj med glass, godis och ostbågar. Ska man gotta så ska man göra de ordentligt och mycket för då klarar man sig tills nästa helg..eller INTE! önsketänkande iaf;-)
Nej men imorn så ska jag jobba, börjar redan 6.45 och på söndag börjar jag 7.00 så de är synd om mig!

Ska återgå till tv:n nu för de börjar nåt bra.

Hoppas du får en trevlig helg iaf=)

Kyyyyyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0