förra helgen

Nu var det drygt en vecka sen jag uppdaterade här så det är väl dags igen.

Hade en jätte trevlig helg förra helgen när jag var ledig.
På fredagen var det grillparty hos Johan. Det var jag och Dan, Tommy och Sara, Joel och hans tjej + hennes vän gabbi, Marko och Johan själv såklart. Vi blev några par och singlar iaf. Johan hade verkligen fixat iordning jättefint och slagit på stort. Dan fick vara grillansvarig och det skötte han bra. Vi grillade grillspett med massa godsaker på, till det åt vi klyftpotatis*mmmm*
Johan hade även gjort en sjukt god bål som jag höll mig till hela kvällen. Hade inte med mig nån alkohol eftersom jag skulle vara nykter men bålen bestod mest av alkoholfritt förutom i slutet av kvällen då alla började hälla i sina vinflaskor en efter en men då drack jag inget mer eftersom jag skulle köra hem=)

Ångrade mig inte ett dugg när jag vaknade upp dagen efter utan någon jobbig huvudvärk och illamående!
Ville ändå vara pigg på lördagen då jag skulle ut och ta en öl med Sanne på kvällen.
Vi gick först till Bill och Bob där vi satt och snacka en massa gamla minnen och uppdaterade varandra om saker som hänt. Jag höll mig till cider och Sanne drack öl. Meningen var att vi bara tänkte sitta där ett tag men vi gick faktiskt vidare en sväng in på BMB och kikade läget. Så kul att träffa min Sanne även om kvällen inte blev så sen. Kl tolv tyckte vi båda att det var lagom att avsluta kvällen och en snäll Patrik (Sannes kille) skjutsade hem mig. Det uppskattades speciellt av sambo som inte tycker om att jag ska ta mig hem själv mitt i natten vilket jag förstår. Skönt att veta att nån är rädd om en=)

Det var min trevliga förra helg. Tänkte att jag kunde skriva om den istället för det gamla vanliga jag gör om helgen, dvs jobbar eller tar det lugnt.haha.

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jag plockar ut alla kärnor för hand : )

2009-08-02 @ 22:24:13
URL: http://lindablom.se
Postat av: Madde

´hunniy kika kakeldekor :)

2009-08-04 @ 09:23:52
URL: http://madde021.blogg.se/
Postat av: Annika

Hmmm vad dålig du blitt på att uppdatera här inne :((( fyyyy på dig carro ler



Kram

2009-08-14 @ 07:44:11
URL: http://charlottasavang.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det är Matues. På deras hemsida kan man se var nånstans de säljs. Det fatet som jag hade på bilden är ett lite större uppläggningsfat, det kostar 350kr tror jag. Lite dyrt, men väldigt fint! :)

2009-08-15 @ 10:41:27
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0