Oväder idag igen

Jävlar vad det regnar ute! Åskar gör det oxå!
Fick vara kvar på jobbet en timme extra för att en som jobbar natt fastnade på tåget som hade stannat pga vädret. Dan´s tåg från stan var oxå försenat. Alltid ska det bli massa problem med dom där jäkla tågen så fort vädret är lite ostabilt.
Tur iaf att dom ordnade med taxi åt Mona så hon bara kom 40 min senare. Hade ingen lust att sitta kvar på jobbet halva natten när man ska va där igen 6.45 imorn bitti. Egentligen skulle jag jobbat kväll men jag bytte med Åsa så jag får 1,5 dag ledigt eftersom jag är ledig på fredag. Just nu känns det segt att veta att man ska tillbaka till jobbet om några timmar men skönt imorn när kl börjar närma sig halv två och jag får gå hem=)

Nu har jag nyss käkat kvällsmat.
Det fick bli hamburgare med bröd, enkelt men mättande.
Har också rensat en skål med jordgubbar, så nu ska vi mysa med en skål vaniljglass till.*mumma* :-P

Längtar tills imorn eftermiddag. Då vill jag göra nåt trevligt, kanske gå en sväng på stan eller äta ute nånstans om det är fint väder? Har inget planerat än så kom gärna med förslag=)

Sköt om er där ute!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0