Nattbloggning

Hejsan.
Det blev en sen uppdatering nu, men jag är som vanligt uppe halva nätterna så det är väl inge ovanligt egentligen.
Måste lära mig att lägga mig tidigare! Det funkar inte att lägga sig runt 02-02.30 och sen gå upp 6 när man jobbar dag, inte i längden iaf för jag märker hur död jag är när jag kommer hem från jobbet och slumrar till på eftermiddagen.
Men är man en nattmänniska så är man. Svårt att ändra på de där ju, och imorn jobbar jag kväll så då är det lugnt.
Men jag ska försöka kliva upp runt 8-9 tiden för att hinna göra nåt om dagen. Imorn ska jag iaf sola! Antingen på altanen eller så blir det solariet här i Dingtuna, beror på vädret.

Just ja, skulle ju berätta om bion=)
Filmen (Bruno) var helt klart sevärd, kanske inte riktigt lika bra som Borat men vi och resten av salongen skrattade en hel del och det var några riktigt sjuka scener. Så om du inte har nåt annat för dig så gå och se den!
Efter bion åt vi på McDonald´s, köpte plusmeny för att få dom lila glasen. Helt onödigt egentligen för varjen jag eller Dan orkade äta upp våra strips och dricka drickan. Vi var redan mätta efter allt snask på bion men glasen var väldigt fina.haha!

Nu ligger killen på soffan och jag har läst någras bloggar. Ska väl borsta tänderna och sen lägga mig i soffan jag med med täcke och kudde. Mys!

Hoppas din dag varit lika trevlig som min=)

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Hoppas du får en fin dag :D

Kram

2009-07-16 @ 12:41:18
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0